Intrebari frecvente

Cum pot comanda?

Poti comanda foarte simplu si rapid fara a crea un cont, doar adauga in cos si finalizeaza comanda.

Sau alege sa creezi un cont pentru a avea toate datele salvate la viitoarele comenzi si a fi conectat la ofertele si promotiile noastre.

Care este comanda minima?

Nu exista un prag pentru comanda minima.

Cum platesc?

Online, cu cardul - carduri acceptate: Visa, Master Card, Maestro, Amex, UnionPay.

Online, Shop Pay sau Google Pay- un sistem sigur si usor de utilizat. Poti plati cu cardul bancar, direct pe site, fara a fi nevoie de cont suplimentar. Totul este rapid si protejat, pentru o experienta de cumparare fara griji.

Ramburs la curier - doar numerar

Ramburs la easybox - doar cu cardul

Cum comand la EasyBox?

Alegerea Easybox-ului dorit se realizeaza in pagina (Thank you for your order) ce apare dupa finalizarea comenzii.

Cand va ajunge comanda?

Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare în toată țara, insă uneori pot apărea întârzieri datorate curierului.

Toate comenzile plasate înainte de ora 14:00 de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale) vor fi expediate în aceeași zi! Orice comenzi plasate după ora 15:00, vineri, vor fi expediate luni.

Iți vom expedia comanda utilizând serviciile SameDay, atât prin curier, cât si la Easybox (aceste opțiuni pot fi selectate la finalizarea comenzii).

Cat costa transportul?
  • Taxa pentru livrare EasyBox - 9.99 lei
  • Taxa pentru livrare la domiciliu - 17.99 lei

Cum pot returna un produs?

Poți returna un bun în termen de 30 zile de la data primirii coletului, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat și nefolosit, cu etichete și în ambalajul original.

Taxa de retur este de 19 lei. Retururile sunt gratuite doar atunci când ai primit un produs defect sau comanda este greșită. 

Taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii nu se returnează, decât dacă ai primit un produs defect sau comanda este greșită.

  • Inițiezi un retur, prin a ne contacta la adresa de e-mail info@valatisshop.ro. In mail trebuie sa mentionati numarul de comanda, produsul ce se returneaza si motivul de retur.
  • Dacă returul este acceptat, îți vom trimite o etichetă de expediere pentru retur, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiți coletul.
  • În momentul în care primim produsul înapoi, îl verificăm și facem restituirea banilor în maximum 10 zile lucrătoare.
Cum pot modifica o comanda?
  • Dacă trebuie să anulezi sau să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil.
  • In cazul in care comanda ta nu a fost încă expediată, îți putem modifica sau anula comanda imediat. Dacă doresti să modifici sau să anulezi comanda după ce a fost expediată, va trebui să așteptăm până când va fi livrată pentru a aranja returul.